Kärlek

Om vi bortser från familjen för ett ögonblick. Så vill jag bara tala om att det finns 3 personer, bara 3 som jag skulle slita ut mitt eget hjärta och hoppa på för. Jag värdesätter er mycket högre än ni kan tänka er. Bad ni mig att göra det så hade jag gjort det. 
Börjar ni undra nu... "Är jag en av dem?" Då säger jag bara att DET är en bisvikelse om något. 

Jag gör alltid det jag tror är bäst för er. Ibland blir det fel, men då har jag i alla fall försökt. 
Ibland är jag där hela tiden och ibland håller jag mig undan. Endast för att ni ska må så bra som möjligt samtidigt som jag behöver ha kontroll över mig själv.
Duger inte det så får ni gärna säga till och berätta hur jag ska göra..


Kommentarer
Postat av: tina

för mig är du en sådan person också! <3

2011-02-03 @ 11:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0