Välkomnar 2011

Jag är visst lite sen med att inse att det faktiskt är 2011. Men nu så!

Det är helt sjukt hur fort tiden går och hur mycket som faktiskt har hänt under det senaste året. Man kan inte tro det. ´
Jag borde ta kort oftare under 2011 än vad jag har gjort under 2010. För att bevara minnena längre och komma ihåg alla fina stunder.

Tar hjälp utav en lista för att minnas.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
25 augusti & 20 december

Höll du några av dina nyårslöften?
Kan inte minnas att jag hade några faktiskt.

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur var. Det räckte med 2009.

Vilka länder besökte du?
Spanien!

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011?
Lite mer cash hade inte skadat.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade, tog körkort och åkte utomlands.

Vad var din största framgång 2010?
Framgång..Hm..? Jag började lite smått med smyckestillverkning. Vilket jag kommer köra på med under 2011 också.  

Största misstaget?
Jag underskattade kärleken och lyckades såra någon.

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Nej, inte direkt.. Det var värre på den fronten under 2009.

Bästa köpet?
Den var svår. Bilen?

Vad spenderade du mest pengar på?
Smyckena skulle jag tro..

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, att detta året var bättre än förra. Körkortet, nya fina människor, kärlek.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
Waka waka!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Myccccckkkket gladare än 2009!

Vad önskar du att du gjort mer?
Saker som gör mig glad. Att umgås med vännerna och sånt. Och tränat. Och tjänat pengar.  

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit skräpmat! Slösat tid.

Hur tillbringade du julen?
Nästan som vanligt. Först hos farmor, sen hos mormor. Fast i år avslutade jag julafton hos Richard.

Blev du kär i år?
Det blev jag. I Richard:))

Favoritprogram på tv?
One tree hill!

Bästa boken du läste i år?
Har bara läst en. Vid polen på Gran canaria. "Tusen gånger starkare".

Största musikaliska upptäckten?
Inte en aaaning!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Vid tolvslaget befann jag mig på High Chaparral och festade tillsammans med bland annat Tina och Evve.
Fyllde på söndagen då det var kalas för släkten.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Jag börjar tvivla. Året har varit superbra.
Det skulle dock kunnat bli lite bättre om folk liksom stannade i mitt liv istället för att sakta men säkert slingra sig ur det..

De bästa nya människorna du träffade?
Jag tror att det räcker att de vet vilka de är själva :)

Årets besvikelse?
Skulle väl vara att vissa liksom bara försvinner ur ens liv sådär sakta...


Detta var mitt år.
Renoverade om ett helt hus och flyttade in. Tog körkort, på första försöket måste jag tillägga, höhö. 
Började umgås med min Tina igen.
Besökte Gran Canaria en vecka med Pappa, Fille och Ann-Louise.
Började tillverka smycken och sälja.
Träffade nya nära på stängningshelgen på High Chaparral.
Min kära Evve skaffade sig en bra pojkvän, vilket jag e väldigt glad över:))
Haft jäkligt roligt många gånger tillsammans med samma folk. Har inte kännt mig såhär "hemma" förr.
Jag har dessutom hittat honom. Richard:)

Ett superbra år.
Jag hoppas och tror att 2011 fortsätter lika bra, om inte bättre!:)


Kommentarer
Postat av: tina

jag är jätte glad att vi umgås igen!

vi fortsätter såhär va? :)

jag älskar dig! <3

2011-01-10 @ 14:00:29
Postat av: Johanna

Givetvis gör vi det.

Jag älskar dig också!

2011-01-10 @ 16:07:42
URL: http://jjohannasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0