Varför flyter min tepåse.....?

Ett fenomen jag suttit och funderat över länge nog nu.. Den brukar aldrig flyta! Varför gör den det just idag....?

Bestämde mig för att stiga upp tidigt idag eftersom att jag aldrig hinner med allt jag vill göra på dagarna.
Det blev inte så tidigt ändå. Efter Richard hade åkt till jobbet så snoozade jag ungefär en timme tills snoozen stängde av sig själv. Sen sov jag en halvtimme till. Så kom upp vid halv 8 ungefär istället. Bättre än halv 10 i alla fall!
Drömde massa mysko. Jag var i nåt badland. Typ utomlands. Sen var det nåt psyko som hette Robin, som ville döda min far! Men han fick så han teg, haha. Sen vaknade jag....
Nu har jag tryckt i mig lite halvvettig frukost och ska börja dagens sysslor.
Även fått brev från Swedbank så det går framåt med ekonomin i alla fall! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0