Varning för argt inlägg...

Det är helt sjukt hur jävla onödiga lektioner man har på JB. Totalt sinnes!
Det jag lär mig på en dag är ta mig fan mindre och onödigare än det jag lär mig genom att scrolla igenom facebook på 2 minuter.
Och det vill inte säga lite.

Hur är vår lärare liksom?! Det tar tre hundra år för honom att ens starta lektionen. Är man lärare så ska man kunna hantera eleverna också. Inte börja prata om någonting helt annat i en halvtimme bara för att någon säger något som inte hör till det vi håller på med.
Och man ska förbereda lektionerna... Inte förbereda under lektionen!
Klart man blir trött på det när man bara får sitta och lyssna på vilket språk som alla tittar på porr på på kvällarna och varför ett golfspel i mobilen är tråkigt och såna saker...
Blir så jävla arg bara.. Ska man sitta här och plågas hela dagarna så kan det väl i alla fall vara till någon nytta!

Jag tror snart jag drar härifrån. Idiotställe.
Ursäkta inlägget, men jag tycker bara folk borde få veta vilken skitskola JB är. 
Det värsta är att det kunde varit en bra skola, om de bara hade ändrat på den lilla detaljen att man inte lär sig något.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0