Excuse me for being.... not here

Tusen gånger förlåt för att mitt bloggande tog ett litet avbrott!

Som ni har läst så tog jag studenten för inte så länge sedan. Detta innebar att jag skulle få ut min skoldator. Jag lämnade in den innan vi slutade och hoppades på att få tillbaka den veckan efter. Dock har jag inte fått tillbaka den ännu.. Därav den dåliga uppdateringen. Så jag har allt något att skylla på denna gången också, haha.

Men nu är jag igång igen. Det är så att jag har faktiskt inhandlat en ny dator. Tillsammans med Richard.
Så nu ska jag se till att det blir en del bloggande igen.

Vad har jag då gjort sedan jag skrev sist.. Hm..
Firat midsommar, umgåts med trevligt folk, varit på liseberg, på grillfest, jobbat, smidit planer inför sommaren, skrattat, gråtit, bakat negerbollar, badat, åkt inlines, sprungit i min nyinhandlade löparoutfit, jag har gjort massor helt enkelt.

Det värsta är att jag har dåligt med bilder på denna datorn så jag har inte så mycket att visa.
Men det bästa är att jag har planer på att lägga mina slantar på en systemkamera inom det närmsta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0