Saturday

Lördag. Nyss hemkommen från Vrigstad. Jag och Richard har varit och hälsat på farmor och farfar en natt. Det är ett jäkla åkande fram och tillbaka denna semestern. Men det gillar ju jag! :) Dock inte han som tankar och kör bilen!

Nu är jag alltså hemma. I ungefär.. 17 timmar till. Sen bär det av till Halmstad igen.
Pappa har hyrt stuga vecka 30 så jag har sovplats även då, nice!
Är så himla skönt faktiskt, att bara komma bort från allt. Allt snack, alla tankar, alla dåliga handlingar. Jag mår ju mycket bättre på sommaren. Det är väl just därför.

Jag undrar om man skulle göra något ikväll när man är hemma. Det är ju ändå lördag. Utgång kanske? Vädret är ju dock sådääär.

Sådär jätte lite konstig som jag är så måste jag faktiskt meddela och erkänna att jag längtar lite efter hösten...!
Att ha en rutin i sitt liv liksom och inte bara vakna och tänka "vad ska jag göra idag"? Utan faktiskt veta det redan innan man somnar. Känns faktiskt väldigt kul att börja plugga också. Förhoppningsvis skaffa sig lite nya vänner och ta ett steg i rätt riktning.
Jag längtar tills man får använda fina mysiga höstkläder, sitta inne utan att ha dåligt samvete, dricka te och mysa, med Melissa Horn i högtalarna.
Jag ska ändå försöka ta vara på det sista av semestern, för sen börjar nog allvaret i mitt liv om jag fattat rätt.
Plugga och jobba. Typ enbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0