Nu är studenten nära!

Förskolan var helt okej, med min gröna fina jacka och min rosalila ryggsäck med ponnys på.


Hallå hallå.
Ville bara tala om att det är måndag och inte vilken måndag som helst. Det är sista måndagen jag pluggar på John Bauer! Dessutom är jag klar med alla uppgifter, kompletteringar och mvguppgifter. Känns inte helt fel faktiskt.

Imorgon är det balen som gäller. Frissan kl 11 sen är det full rulle hela dagen.
Onsdag är det friluftsdag, vilket innebär att jag åker till skolan någon gång framåt lunch, om jag orkar. Vilket inte är så stor risk.
Torsdag är det lite mentorsdag på schemat. Sådär, prat och fika-aktigt i någon timme. Måste dessvärre lämna in datorn min så att de tömmer den på alla program innan jag får hem den :<
Sedan är det bara hem och börja ladda inför studenten som är på fredag! Ser fram emot det så att jag nästan får ont i magen när jag tänker på det. Att slippa denna dumskolan :) 

Skulle dock hemskt gärna ha något roligare jobb framför mig efter studenten än att packa och rulla på pappas företag.. Menmen. Det kommer.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0