Vägen till din första miljon

Nu hörrni! Nu jäklar ska vi bli miljonärer här.

Som jag nämnde tidigare fick jag stipendie på studenten.
Det innehöll ett diplom med en liten text och denna boken.
De verkar ha planerat att jag ska bli miljonär.
Låter helt okej om ni frågar mig.
Undrar om det är så lätt som det verkar med den här boken till hands?

Synd bara att jag inte är någon bokmal.
Men visst ska jag läsa den. Sommaren är ju lång, eller hur var det?

Jag var inne på arbetsförmedlingen igår, och skrev in mig.
Duktigt, jag vet!
Nu är det bara att vänta och se om jag kommer in på högskolan eller ej.
Håll tummarna för mig.

Har sökt Butikschefsprogrammet i Värnamo för de som missat det.
Man borde väl få antagningsbesked snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0