Dumma måndag

Hallå!

Galet vad trött jag är idag.
Inte van vid långa dagar i skolan. Särskilt inte sådana dagar där man sitter och lyssnar på folk från banken, skatteverket, länsförsäkringar, arbetsförmedlingen och högskolan. Vi har haft temadag idag. Utan förvarning.

Tänkte jag skulle pallra mig ett varv runt sjön men jag orkar verkligen inte lyfta mig från soffan idag. Jag får ta igen det i morgon istället. Gick tre gånger förra veckan, så är ju dumt att bryta ett mönster. Men det är ju trots allt bara måndag. Solen gick ner nu också, så inge kul att gå ändå.  

Tror att jag ska stänga mina ögon i ett par minuter faktiskt.



Glöm inte besöka min hemsida nu och beställa lite smycken! http://divineart.se   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0