En lista bara sådär

Jag har insett att min senaste kyss… var way to kortvarig!  
Jag lyssnar på… klasskompisar som gapar och skriker
Du mår bäst när du… får vara med mannen i mitt liv och ha solen i ögonen!
Stockholms bästa stadsdel är… bra?
Jag pratar… för mycket tycker vissa, för lite tycker andra.
Jag älskar/tycker om… vårväder, kramar, kärlek, att vara driftig, stress
Min bästa vän(ner) är… jäkligt bra. Jag har 3!
Min första riktiga kyss… låtsas vi att jag har glömt.
Jag avskyr när folk frågar… om jag är sur
Kärlek är… drivkraft
Någonstans, tänker någon… att snart är det lunch!
Jag kommer alltid att vara… ett othfreak   
Jag är hemligt förälskad i… nutella på sked?  
Sist jag grät var… i fredags
Min mobiltelefon är… tydligen bara ett år..! JAG DÖR..
När jag vaknar på morgonen… så väcker richard mig när han ska till jobbet
Innan jag går och lägger mig… brukar jag få en godnattpuss!
Just nu tänker jag på… godnattpussen?
Bebisar är… oerhört tilldragande
Homosexuella är… många?
Blondinbella är… blond?
Ikväll ska jag… plugga med lillebror
I morgon kommer jag… att sitta och glo i skolan fram till kl 3.
Jag vill verkligen… göra något vettigt med mitt liv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0