my dreams are fooling me



Den drömmen jag hade i morse önskar jag inte någon. Usch! Det låter inte så hemskt när man berättar det men det var nog en av de jobbigaste drömmarna jag haft faktiskt.
Jag låg i sängen. Drömde att klockan ringde och att jag skulle upp. Men det gick inte. Jag kunde inte öppna ögonen. Jag kämpade och kämpade men jag var fast, som i sömn och att jag inte kunde vakna. Inte röra mig och inte se något. Till slut kunde jag kisa lite och såg till slut. Men jag såg inte verkligheten som den var utan bara olika splittrade bilder utav världen upp och ner, från vänster och höger och alla möjliga konstiga vinklar.
Folk försökte hjälpa mig, trodde jag. Men i själva verket ville de bara sätta dit mig.
Till slut ringde klockan på riktigt och jag vaknade. Helt febersvettig och stirrig. Har inte klarat lugna ner mig helt ännu.
Jag drömmer jämt massa konstiga drömmar nu för tiden. Vilket jag inte gillar alls!

Det finns väl en anledning och en bakgrund till alla drömmar. Jag skulle vilja veta vad de betyder. Drömmarna alltså. Att kunna tolka sina drömmar hade varit urcoolt.



upt:drömtydning 
 
FLY: en dröm om flykt betyder svåra motgångar och inre stress. Lyckas du fly i drömmen så kommer du klara av att möta motgångarna.

SPRINGA: Har du svårt att springa i din dröm, betyder det att ditt självförtroende minskat. Springer du mot något är det ett gott tecken, men springer du ifrån något väntar problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0