what if you're all i ever dreamed about?

 

Nu har jag gjort ett tappert försök till att rycka upp mig en skvätt. Sminkat till mig, bytt om och lite så i hopp om att se lite fräschare ut..
Tydligen lyckades jag inge vidare... Det första pappa säger när han kommer in genom dörren är; "Har du varit hemma eller?" hm.. Är man sjuk så är man.. I guess.
Jag är dock inte lika yr längre. Tur det, för ja ska ut och köra bil snart.
Har lovat Richard att hämta upp han i vmo, för han skulle lämna in sin bil.
Han har fått lite nästan befordran på jobbet idag, så han var glad när han ringde. Grattis till min fina :))  

Kommentarer
Postat av: Cammie

haha jag vet :)

Det var jag inte riktigt berädd på xD

2011-03-15 @ 10:08:43
URL: http://pinkshoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0