i brist på annat att göra

Du heter: Johanna Emma Linda Svensson
Smeknamn: dåligt med såna nuförtin. slöröv kanske :p
Beroende av: richardkärlek, närhet, cocacola, mys  
Vad tror folk om dig: väldigt olika. oftast att jag är blyg och väldigt lugn.
Stämmer det: vi säger såhär.. jag talar om när du är dum i huvet och jag städar hellre än att titta på film och ta det lugnt.
Vad säger du för att imponera på någon: inte för att skryta men det är jag som är batman.  
Brukar du skratta för dig själv: nej!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: ok 8-)
Sprit, cider, vin eller öl: beror på när.. men är jag bara törstig så väljer jag coca cola:)
Brukar du bli för full: brukar är ett hårt ord! lagom är bäst:)
Är du allergisk mot något: någon möjligtvis.. ja vet en lärare som inte är riktigt rätt funtad!
Hur svarar du i mobilen: beror på vem det är.. "hallåja", "adetejohanna", "aaaaaa.....hej"
Antal timmar sömn inatt: 7 ungefär.
Brukar du komma i tid: nope, bara om det är jätteviktigt. oftast ett par minuter sen. minst.  
När mår du bra: när jag får vara nära de jag tycker om. göra det jag gillar och prata om vad som helst:)  
Hur känner du dig nu: trött på att sitta i skolan! uttråkad, sugen på cola, kissnödig, vill hem.
Vanligaste färg på dina kläder: svart, tyvärr. försöker skärpa mig :)
Vad tycker du om fötter: grr.. nae.. de kan väl vara bra att ha!... på marken.
Vad saknar du: gammal vänskap, pengar, min gamla inställning till saker, ett jobb, energi, studentklänning, etc  
Hade du en bra kväll igår: jodå! mysig:)
Favorit dryck på morgonen: pärondryck eller bravojuice, eller oboy  
Är du blyg: nja, inte direkt. jag har bara inte alltid så mycket att säga.. :P  
Sysslar du med någon idrott: fickpingis? neeejj..  
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja. jag är inte den som går runt och letar efter kärlek, men för den som gör det så visst.. det kan ju funka..
Är du nöjd med ditt liv: aningen missnöjd med min utbildning, hoppas ja kan ordna upp den. livet i övrigt är väl super, för att vara hittills!  
Är du bortskämd: det vill jag itne säga, nej.
Vad gör du i morgon: religion, redovisning, projektarbete, leverera beställningar, boka tid för balklänning, boka klipptid, mm.  
Vad längtar du till: studenten, livet och framtiden.
Har du bra vänner och äkta vänskap: det tror och hoppas jag. inte fullt så nära vänner som ja hade velat dock.  
Vad använder du för schampo: olika! elvital elr nåt nu..  
Hur gammal är du: för gammal och för ung.. 19 i augusti.
Tycker du om någon just nu: Jag tycker om min Richard, väldigt väldigt mycket.
Gillar du golf: Nope, inte de minsta.. Kan va kul att slå från ranschen mn på banan  ger jag mig inte ut frivilligt!  
Vilken tid gick du upp idag: 7 tror jag.  
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja, men inte själv :)  
Har du strumpor på dig nu: Jajamen, svarta!  
Är det okej att gråta: Det är okej att gråta. men inte alltid.  
När grät du senast: Inatt.  
Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa ett hus eller något :)
Bär du glasögon eller linser: Nej de gör jag icke! Eller räknas solglajjor?
Har du piercing: En i naveln, en i tungan, 6 i öronen,
Vill du gifta dig: Det kan jag nog tänka mig:)  
Vill du ha barn: Absolut, 14 stycken?  
Solar du ofta: Nä?  
Är du bra på att laga mat: Ninja.
Är du flygrädd: Nejj, men mår inge vidare utav det..  
Hur vig är du: Som en gravid flodhäst med ett kylskåp på ryggen, ungefär.
Är du musikalisk: Oerhört. Spela kam e grejer det.  
Vad dricker du helst när du är törstig: Coca cola  
Vilken är din favoritglass: twister kanske.  
Tror du på ett liv efter döden? ehm.. jag hoppas i alla fall :)  
Tycker du om sushi? nä, jag har aldrig vågat prova det.
Vad äter du helst när du ser på film:  äter hllre kattmat än ser en film!
Har du tandläkarskräck: det är väl ändå han som borde vara rädd för mig.. det är inte jag som stoppar in händerna mellan mina tänder..
Är du morgon- eller kvällsmänniska: mer morgon än kväll. helst både och!  
Vilken ögonfärg har du: blå!
Har du någon gång gråtit dig till sömns: allt för många gånger.  
Biter du på naglarna: nej?
Röker du: nejfy.

sååå, var det någon speciell fråga ni hade och inte fick reda på så kan ni ju skylta med den på kommenteren, haha. jag är så intressant så.................. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0