monday

Jävligt nice att komma till skolan och få sitta och vänta till halv 10 innan det händer något, när man börjar vid 8.15... Irriterande som satan! Jag kunde legat under mitt täcke nu och gjort mer nytta...
Varför ska man vara så smart att man väntar en och en halvtimme på att alla ska komma till lektionen innan man sätter igång med lektionen istället för att göra det direkt.. Herregud vad jag kan störa mig på vissa...!

Förövrigt var helgen bra. Jkpg, twice. Grillning, umgänge, kalas osv. Heelt okej. 

Det värsta är att denna dag håller på ända till kl 3. Jag får väl passa på att göra lite annat viktigt istället..   
Och gratisspotify suger nuförtiden :< skitdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0